menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

8 راهکار مفید برای درمان خشکی پوست دست ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۱۱/۲۸ یکشنبه
(0)
(0)
8 راهکار مفید برای درمان خشکی پوست دست
8 راهکار مفید برای درمان خشکی پوست دست

با این راهکارها، خشکی پوست دستتان را خیلی سریع درمان کنید!

شستشوی دست با مواد شوینده قوی، آب و هوای سرد، وجود گردوغبار در محیط زندگی و... از جمله عوامل خشکی پوست دست هستند.

خشک شدن پوست دست بسیار آزار دهنده است و موضوعات ناخوشایند زیادی را در پی دارد. خارش و زخم شدن پوست دست، عفونت زخم ها، کدر شدن پوست دست، التهاب های پوستی و از بین رفتن زیبایی و طراوت پوست از جمله عوارض و پیامدهای خشکی پوست دست است.

در این نوشته از سایت ایران اوریفلیم می خواهیم درباره راهکارهای درمان خشکی پوست دست با شما صحبت کنیم. از شما می خواهیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

8 راهکار مفید برای درمان خشکی پوست دست

  1. پوست دست خود را با کرم های مرطوب کننده و روغنی چرب کنید. با این کار، خشکی پوست دست شما از بین می رود و پوستی روشن و لطیف خواهید داشت.
  2. در هنگام کار با مواد شیمیایی قوی مانند مایع ظرفشویی، پودر لباسشویی، سفید کننده ها و سایر مواد قوی از دستکش استفاده کنید تا عوامل مخرب با پوست شما در تماس نباشند و آن را از بین نبرند.
  3. برای رهایی از خشکی پوست دست، استرس خود را کنترل کنید. استرس روی اگزما و خشکی پوست دست شما تاثیر می گذارد؛ پس برای جلوگیری از خشکی پوست، استرس خودتان را کمتر کنید.
  4. مایع دستشویی و شامپو بدنهای خود را با PH پایین انتخاب کنید. اگر پوست شما با مایع دستشویی و شامپو بدنهای قوی در تماس باشد، چربی اش را از دست می دهد و خشک می شود؛ پس از مواد شوینده قلیایی با PH پایین استفاده کنید. معمولا عدد PH روی مواد شوینده نوشته می شود.
  5. هر شب از وازلین یا روغن زیتون برای چرب کردن پوست دست خود استفاده کنید. با کمک روغن زیتون و وازلین می توانید چربی از دست رفته پوست خود را به آن برگردانید. به علاوه می توانید از ویتامین E نیز برای چرب کردن دستهای خود استفاده کنید.
  6. گاهی اوقات خشکی پوست دست به قدری شدید می شود که پوست دست به شدت قرمز و ملتهب می شود. در چنین مواردی، استفاده از لوسیون حاوی هیدروکورتیزون ممکن است مشکل شما را حل کند. هیدروکورتیزون التهاب و قرمزی را از بین می برد و التهاب به وجود آمده را رفع می کند.
  7. از پارافین برای درمان خشکی پوست دست خود استفاده کنید. امروزه ثابت شده است که پارافین در جوانسازی پوست دست و از بین بردن خشکی آن تاثیر دارد. پس شما می توانید خشکی پوست دست خود را با کمک پارافین از بین ببرید.
  8. اگر علاوه بر کف دست و پشت دست، بند انگشتان شما نیز خشک شده و ترک خورده است، از پالم لب برای درمان این ترکها و خشکی ها استفاده کنید. بهتر است از بالم لب بدون رایحه و طعم استفاده کنید؛ زیرا همین رایحه ها و طعم ها ممکن است برای خشکی پوست دست شما ضرر داشته باشند و ایجاد حساسیت کنند.

در این نوشته با 8 راهکار مفید برای درمان خشکی پوست دست آشنا شدید. از اینکه تا انتهای این نوشته با ایران اورفلیم همراه بودید از شما متشکریم.

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر